کـــاوه در آینــــه

جایی برای اندیشه های من و ... مطالعات فرهنگی

کـــاوه در آینــــه

جایی برای اندیشه های من و ... مطالعات فرهنگی

آخ، که سال بد...

آخ، که سال بد دیگر دارد می­رود، سال بدترین. سالی با نوروز و بهار غم­ناک، تابستان جهنمی و برزخ پاییز. این آخرهای­اش هم، هرچند که نویدکی می­داد، چنگی به دل­ام نزد. سالی که از خودم نبود، خودم نبودم. سالی که از آغاز، همه­اش زمستان بود. کاش قاطی این کاغذپاره­ها که از اتاق­تکانی به جا مانده، خاطرات این سال را هم می­شد دم در گذاشت... سال زشت، چرا زودتر تمام نمی­شوی. گویی که فقط سال­های بد، یک روز اضافه دارند!

 

دل­ام لک زده برای خنده­ای بی­غش، که از ته دل ریسه بروم تا اشک­ام درآید؛ برای اشکی از سر شادمانی از تمام­شدن انتظار طولانی؛ برای بازیافتن کاوه­ای که یأس نمی­شناخت. دل­ام لک زده برای اعتماد؛ برای دوستانی که ناتمام نباشند، ساده نبازند و ساده بر باد ندهند؛ برای اطمینان، از داشتن آینده­ای روشن(حتا به اندازه­ی دو سه ماه)، از داشتن کم­ترین حقوق زندگی انسانی، از داشتن کوچک­ترین پشتیبان. آخ، چه چیزها که دل­ام برای­شان لک زده. ... آهای عمو نوروز! از این­ها هیچ­یک را به من می­دهی؟

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ab پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 23:23 http://301040.blogsky.com

oh oh! cheghad az daste emsal shaki boodi!! wow
http://301040.blogsky.com

هاله جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 20:46 http://halehmiri.blogfa.com

آخخخخخخخخخخخخخخخخخ گفتی کاوه جانم
واقعا به نظرت با اومدن یه سال دیگه اینهایی که گفتی می آن
آخه این ظرف زمان که خالی یه.... این ما ایم که با اعمال مون پرش می کنیم
اوووووف
خدا کنه...
نمی دونم
امیدوارم بهتر شه

الهام شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 17:34

کاوه جان!!!
منم خیلی خوشحالم که این سال کوفتی تموم شد
متنت خیلی تلخ ولی دلنشین بود و یه جورایی حرفای منم بود خوشحالم که تو بر زبون آوردیش چون داشتم فکر می کردم که چیزی بنویسم اما متنت اونقدر برام ملموس بود که حرفای منم زد !!
امیدوارم امسالت مثه پارسالت نباشه.

جواد سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 http://www.maher123.blogfa.com

سلام
قشنگ بود. از ته دل بود. من جای عمو نوروز بودم کمکت می کردم. سال و ماه نوت مبارک.

نسترن سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 20:05

به نظرم پارسال سال ناشناختنی ها و تعلیق بود .
تعلیق به خاطر سپرده شدن به تقدیری که کنکور می خواست رقم بزند . نتیجه آن هبوط در سرزمین علم و فرهنگ و مطالعه ی مطالعات فرهنگی بود.....!!!
اما ناشناختنی ها ی آن رشته ای نا شناخته ، دوستان و اساتیدی ناشناخته بود.
هرکسی که ادعا داره پارسال بهش خوش گذشته، لطفن خودشو معرفی کنه!!!ها
بابا نوروز حالا که داری زحمت میکشی برای منم یکم امکانات بیار کرایشو خودم حساب میکنم...!!!دستت درد نکنه
ولی بی شوخی امیدوارم که امسال سال خوبی باشه

جعفر مرتضوی پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:42 http://hezaroyek.blogfa.com

با آرزوی بهترین ها در سال جدید برای تو :)

الی شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 15:55

سال بد........... برای همه! حداقل این یکم آدمو دلداری میده..
اما امساال ...خدا کنه سال خوب باشه؛ خیلی خوب! برای همه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد