کـــاوه در آینــــه

جایی برای اندیشه های من و ... مطالعات فرهنگی

کـــاوه در آینــــه

جایی برای اندیشه های من و ... مطالعات فرهنگی

سردرد

در تهی میان سردردها و دردسرهای‌ام  

اندکی زمان دارم برای زیستن 

نه آمدن سردردها با من است و 

نه رفتن دردسرها 

تنها یک کار می‌توانم کرد: 

شایسته‌تر بزیم

  

 

سفارش امروز: 

احساس نابسامانی اقتصادی شدید در 54 درصد جوانان 

به طعم زیتون(سرپیچ: ویژه ی غزه) 

برد و باخت در غزه 

گفتگو با ثریا خالدی، تنها سردفتر زن در چهارمحال و بختیاری 

اعتراض کن لوچ کارگردان سوسیالیست سرشناس بریتانیایی به سرکوب فعالان کارگری در ایران

نظرات 4 + ارسال نظر
کاوه یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 23:19

فیلتر شکن: http://justbrowse.net

الهام دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:42

مرسی اما پس اون قالبی که من دیدم کوش؟!
یعنی توهم تا این حد!!!!!!!!!!

افسانه سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 17:05

سلام کاوه. خوبی؟
کار والرشتاین تقریبا آمادست. امروز فردا برات می فرستم. ببخشید که دیر شد. درگیر بودم.

نیکزاد یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 20:09 http://www.niknevesht.blogspot.com/

آره...اینم می شه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد