کـــاوه در آینــــه

جایی برای اندیشه های من و ... مطالعات فرهنگی

کـــاوه در آینــــه

جایی برای اندیشه های من و ... مطالعات فرهنگی

گلایه کردن قدغن

دیشب تریبون ۹۰ برای مردم بسته شد. در شبی که قرار بود کمپین sms راه بیافتد و سلطه­طلبی و تحریم سازمان ورزش به چالش کشیده شود، در یک اقدام حکومتی مخابرات هم به یاری آن پدر بی پدر ورزش ایران آمد و آن­چه از ۹۰ باقی ماند لب و لوچه­ی آویزان عادل شوربخت بود. در یکی از معدود مواردی که مردم می­توانستند در یک تریبون رسانه­ای رسمی اعتراض خود را مطرح کنند(آن هم به شکلی محدود، فقط با شمار پیامک­های­شان)، سم قدرت لجام گسیخته رفت روی سیم بلندگو و خاموش شدیم.

این وسط گیر کرده­ام که مطالعات فرهنگی، که می­خواهد صدای خاموشان و بی­تریبون­ها باشد و مدافع اقلیت­ها، در هنگامه­ای که خاموش­ترین گروه جامعه همان اکثریت آن است، باید راه خود را به کدام سو کج کند؟ 

شاید باید فمینیست شویم و طرف مادر ورزش و مادرهای دیگری را بگیریم که به ناچار گیر این پدر افتاده‌اند و صبح تا شب مورد سپوزش قرار می­گیرند!­

 

ته نوشت: اگه راست می‌گی اینارم بخون! 

مطالعات فرهنگی و دولت

در ستایشِ کردن

نظرات 4 + ارسال نظر
نیکزاد سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 23:15 http://niknevesht.blogspot.com/

شنیده بودم مختل شده سیستم اما دلیلشو...خدایا...!!!!!!!!!!!

مونا چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 15:45 http://monaakalantary.blogfa.com

دمشون گرم
اینم خودش یه جورشه
این ترفند ها و راهکارها عادی شده
حالا کجاشو دیدی
تا حالا با یکی از این مسولا یا حداقل یکی از مهره هاشون دم خور شدی بدونی چه خبره!
البته پیشنهاد می کنم همین روند جامعه شناسانه بهترین راهه

کاوه چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 16:11

منظورتو نمی فهمم.دم کی گرم؟
آره دم خور شدم زیاد.
آدم در همه‌ی شرایط باید موضعش مشخص باشه...

مارال چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 22:06 http://maaraal.blogspot.com

در جواب کامنت تو وبلاگ هاله: شاید بهتر بود می گفتم اینها تو این درره و زمونه " می تونن" کمتر مسئله باشن . در مورد اصطلاحات خاله زنک و ربطش به نظام های قدرت/دانش نظرتو کاملا قبول دارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد