کـــاوه در آینــــه

جایی برای اندیشه های من و ... مطالعات فرهنگی

کـــاوه در آینــــه

جایی برای اندیشه های من و ... مطالعات فرهنگی

اعتصاب کتاب

در غیرقابل قبول بودن آثار فیلسوف­نمایانی چون لوکاچ همان بس که مردم عادی که هیچ، من که خیر سرم کلی فلسفه و جامعه­شناسی و ادبیات خوانده­ام هم بعد از 5بار خواندن بسیاری از بندهای "نظریه­ی رمان" هیچ چیز از آن­ها نفهمیدم.

 

از آن­جا که به عنوان یک دانش­آموخته­ی زبان و ادبیات، و کسی که چندین سال کار ترجمه و ویراستاری کرده، قریب به 92.73 درصد مطمئنم که از پس درک متون مختلف برمی­آیم، لذا بدین وسیله تمامی تقصیر این نفهمیدن را متوجه نویسنده­ی مزبور دانسته، و با اعلام انزجار شدید از چنین قلم­فرسایی­های نامخاطب­محورانه­ای دست به اعتصاب کتاب زده و به مدت 1 ساعت از خواندن هرگونه متنی خودداری می­کنم.

 

ته نوشت1: دوستان می­پرسند چرا این قدر کم؟ و چرا اعلام اعتصاب نامحدود نمی­کنی؟

چه کنم که فردا و پس­فردا امتحان دارم.

در این مورد خاص دست­مان بسته است دیگر!

 

ته­نوشت2: اون­ور هم به روز است.

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:16

www.kralbox.blogsky.com لینک خود را حتما در لینک باکس کرا لثبت کنید

مونا دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:04 http://monaakalantary.blogfa.com

خوش به حالت من کلا واسه همیشه اعتصاب کردم که درس و مرس و تعطیل کنم
یه ساعت خوبه
امیدوار باش به آینده درخشان

محسن پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 http://sociologyblue.blogfa.com

سلام
ما که نمیدنیم شاید شما نفهمیدی واقعا نفهمیدنی باشه
ما هم به احترام شما چند دقیقه مطالعه نمیکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد